به مناسبت هفته خبرنگار؛
حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در ‌پایگاه خبری ساجد خبر

حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به ‌مناسبت روز خبرنگار، با حضور در واحد رسانه سازمان سراج گلستان با مدیر مسئول گلستان فردا و اعضای این پایگاه خبری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام گرزین به مجموعه رسانه های انقلابی که در سازمان سراج فعالیت دارند گفت: خبرنگاران متعهد، دیده بانان هوشمندی هستند که در تمام لحظات بحرانی میتوانند با رسالت مهم جهاد تبیین نقشه دشمنان را خنثی کنند و یاری گر مردم و مسئولان در رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشند.

وی در ادامه افزود: این روزها تقارن دارد با روزهایی که به نام پیام رسان عاشورای حسینی حضرت زینب (س) است، ایشان صفحات تاریخ را با بیان حقایق و خطبه های تبیین گرانه خود روشن نمود، که اهمیت و رسالت سنگین جهاد تبیین را به خوبی نشان می دهد.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی، از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه مرکز استانی سراج تقدیر و تشکر شد.

  20 مرداد 1401
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 67452
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام