استاندارگلستان:
مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/6/21/12562921_705.jpg

استاندار گلستان گفت: از مردم تقاضا داریم که رای دهی را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حق شناس استاندار گلستان در بازدید از شعب اخذ رأی در شهرستان گمیشان، گفت: اخذ رای از مردم در ۲۴۴ شعبه غرب استان از ساعت ۸ صبح آغاز شده و از مردم تقاضا داریم که رای دهی را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

او ادامه داد:از مردمی که در انتخابات دوم اسفند ۹۸ با حضور بیش از ۵۷ درصدی خود موجبات سربلندی استان را فراهم کردند تقدیر می‌کنم و امیدواریم که این همراهی در مرحله دوم و در غرب استان تکرار شود.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر عوامل اجرایی نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای حضور دارند چرا که بیش از هرچیز برای ما سلامت مردم است.

تا ساعت ۱۰ و نیم صبح بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در انتخابات شرکت کرده اند و زمان رای دهی تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت و به احتمال زیاد این زمان تمدید نخواهد شد.

حق شناس گفت: از حامیان نامزد‌ها انتظار می‌رود از حضور در حوزه‌های انتخابیه پرهیز کنند و پیروز انتخابات نیز از برپایی هرگونه کارناوال شادی خودداری کند.

  21 شهریور 1399
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 63766
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام