معاون وزیر راه و شهرسازی:
ردپای افراد بانفوذ در زمین‌خواری گسترده روستای «زیارت»

http://news.mrud.ir/download?ts=1544285613000&f=2015/11/02/4/18681.jpg

معاون وزیر راه و شهرسازی وضعیت ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در روستای زیارت را مایه شرمندگی دانست و گفت: این ساخت و سازها از سوی افراد با نفوذی که وظیفه آنان حفاظت از منابع طبیعی بود، اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، فرزانه صادق صبح امروز اشاره به بازدید از برخی مناطق ییلاقی و ساخت‌و سازهای غیرمجاز استان گلستان اظهار کرد: مردم عادی کمتر به حریم جنگل‌ها، باغ‌ها و اراضی کشاورزی تجاوز کرده و آن را تغییر کاربری داده‌اند.

وی افزود: در این مناطق ردپای افراد ذی‌نفوذ از همه طیف‌ها وجود دارد. این در حالی است که مسئولیت این افراد باید جلوی تخلفات آنان را می‌گرفت چون وظیفه‌شان حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست بوده است.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه با بیان اینکه وضعیت موجود در مناطق ییلاقی این استان چیزی جز شرمندگی برای افراد باقی نمی‌گذارد، خاطرنشان کرد: دست کم بخشی از این ساخت‌و سازها به طور قطع باید تخریب شود.

وی یادآور شد: سال 95 شورای عالی شهرسازی و معماری مصوبه‌هایی را درباره روستای زیارت داشت و اکنون هم باید برای ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این روستا به دنبال مجموعه‌ای از راهکارها باشیم.

صادق گفت: باید اقداماتی انجام دهیم تا دست‌اندازی به منابع طبیعی به ویژه در روستای زیارت اتفاق نیفتد.

  2 مرداد 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 62534
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام