رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه بازسازی 500 واحد مسکونی در گلستان:
بسیج برای خدمت رسانی در کنار ملت ایران است/ یکی از موانع بزرگ تمدن سازی وجود رژیم غاصب صهیونیستی است

سردار سلیمانی گفت: ما معتقدیم یکی از موانع بزرگ تمدن سازی وجود رژیم غاصب صهیونیستی است که صلح، سعادت و آزادی را از جهان اسلام گرفته است در حقیقت خصومت و دشمنی که استکبار با جهان اسلام دارد را همین صهیونیست ها شعله ور می کنند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، صبح امروز سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان گلستان گفت: ملت بزرگ ایران یکی از ابعاد بزرگ قدرت خود را در مواجهه با این حادثه نشان داد در واقع این قدرت فرهنگی می تواند ملت را در زمان بروز حادثه در کنار هم قرار دهد.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان آن برای نجات بشریت پرچم لا اله الا الله را در دنیا برافراشت تا عدالت ، صلح و سعادت در دنیا حاکم شود، عنوان کرد: تا زمانی که مسلمانان در زیر این بیرق هستند در مسیر تمدن سازی قرار دارند، همین مسلمانان توانستند بزرگترین تمدن تاریخ بشریت را تشکیل دهند به همین دلیل دشمنان چاره را در این دیدند تا بین مسلمین جدایی بیندازند و استعمار سرآغاز تاریخ خود را در درون چنین تحولی جست و جو می کند.

سردار سلیمانی ادامه داد: این وقایع مسائل دردناکی است اما انقلاب اسلامی آمد تا بار دیگر بیرق اسلام را برافراشته کند و دوباره اسلام ناب را به مسیر اصلی خود بازگرداند، آن چیزی که رهبر فرزانه انقلاب نیز به آن تاکید دارند یعنی خلق تمدن نوین اسلامی بر اساس همین نگاه انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام سلطه تمام توانایی های خود را به میدان آورده است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم یکی از موانع بزرگ تمدن سازی وجود رژیم غاصب صهیونیستی است که صلح، سعادت و آزادی را از جهان اسلام گرفته است در حقیقت خصومت و دشمنی که استکبار با جهان اسلام دارد را همین صهیونیست ها شعله ور می کنند.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر بیان کرد: سازماندهی این اغتشاشات از سوی دشمنان صورت گرفت اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود فتنه دشمن را از بین برد.

سردار سلیمانی اذعان کرد: امروز وحشیانه ترین و ظالمانه ترین تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران به کار برده اند اما منطق ملت ایران و بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت هاست. از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود چون در هیچ یک از صفحات تاریخ ندیده ایم بیگانگان علیه ما اقدامی نکنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران ۷ برابر نسبت به استاندارد جهانی از ذخایر الهی برخوردار است و این یک فرصت برای ماست.

سردار سلیمانی در پایان مطرح کرد: بسیج در راستای خدمت رسانی در کنار ملت ایران خواهد بود و همانگونه که در سیل کنار مردم بودیم اعلام میکنیم فرزندان بسیجی ملت ایران در این شبکه بزرگ مردمی با رویکرد محرومیت زدایی و اشتغال زایی در خدمت مردم هستند.

گفتنی است امروز آئین کلنگ زنی وآغاز عملیات اجرایی 250 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سراسر استان گلستان نیز با محوریت شهرستان گنبد کاووس برگزار شد. بر این اساس تکمیل 90 باب خانه محروم در مناطق سیل زده، 35 باب ساخت و تکمیل خانه محروم، 21 باب تکمیل مدرسه، 19 باب تکمیل مسجد، 15پروژه مرمت و بهسازی جاده بین مزارع، 14 پروژه احداث کانال بتنی آب کشاورزی، 12 باب ساخت غسالخانه، 9 باب تکمیل خانه عالم، 8 باب پروژه های شناور قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی، 7 پروژه تکمیل گلزار شهدا، 5 باب تکمیل حوزه علمیه، 4پروژه آبرسانی آب شرب، 2پروژه احداث پل بتنی، 1 باب تکمیل سالن ورزشی در دستور کار قرار گرفت.

  27 آذر 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63029
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام