انتصاب مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی سپاه نینوا استان گلستان

آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی سپاه نینوا استان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از مسئولین استانی روز چهارشنبه 16 شهریور 1401 در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردا، سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا استان در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان اظهار کرد: محمود علیخانی یکی از نیروهای بسیار قابل و افسری آموزش دیده و در تمام زمینه‌ها موفق عمل کرده است و اکنون این سکان را به دست مظفر ممشلی می‌سپاریم تا در تقویت این مسیر ما را یاری کند.

وی با بیان اینکه دین، ولایت و مردم سه مولفه اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: اگر به این سه مولفه مهم انقلاب اسلامی توجه نشود و به هر نحوی یکی از این مولفه‌ها از بین برود مولفه‌های دیگر اثرگذار نخواهد بود و هویت انقلاب اسلامی با چالش مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: دین، ولایت و مردم سه مولفه اصلی انقلاب اسلامی است و در صورتی که به یکی از این مولفه‌ها خدشه وارد شود مولفه های دیگر اثرگذار نخواهد بود.

حسینی تصریح کرد: کسانی که در دایره انقلاب اسلامی قرار گرفتند و فهم کاملی از انقلاب و ولایت به دست آوردند مانند یاران صدیق پیامبر شدند.

وی با تقدیر از معلم هایی که علم و دانش را به دیگران می آموزند، ابراز کرد: معلم تلاش می‌کند که دانش آموزان را با علم و سواد آشنا کند و اگر امروز من در کارم موفق شوم مدیون تلاش‌های بی‌دریغ معلمان هستم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه باید نسلی انقلابی پرورش دهیم، گفت: اکنون دغدغه سند اعتلای بسیج را دارم و باید به این سند توجه ویژه‌ای انجام شود.

تحصیل، تهذیب و ورزش سرلوحه کارمان قرار گیرد

سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم گفت: سند تحول بنیادین بر سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش استوار است و باید این سه اصل سرلوحه کارمان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ما به یک مسئول بسیج دانش آموزی انقلابی، متدین، جهادی، علمی و ورزشی نیاز داریم که از لحاظ علمی سرآمد دانش آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه تربیت نسل انقلابی از اهداف مهم آموزش و پرورش است، تصریح کرد: ما باید دانش آموزان در تراز انقلاب تربیت کنیم.

نظری از علیخانی مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی گلستان تقدیر کرد و گفت: باید تلاش شود دانش آموزانی در جامعه تربیت کنیم که انقلابی، متدین و جهادی باشند.

دشمن در حال سرمایه‌گذاری بر نسل سوم انقلاب است

مظفر ممشلی مسئول جدید بسیج دانش آموزی استان عنوان کرد: هنگامی که فردی مسئولیتی را قبول کرد باید وظیفه مند عمل کند و سستی و کاهلی را کنار بگذارد و نوآوری رأس لوحه کار خود قرار دهد

وی ابراز کرد: دشمن، جمعیت کنونی ایران را در سه بخش عنوان می‌کند نسل اول کسانی هستند که با رژیم پهلوی مقابله کردند و اکنون پیر و فرتوت شدند و نسل دوم افرادی هستند که هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و نسل سوم کسانی هستند که در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی رشد یافتند

مسئول جدید بسیج دانش آموزی استان افزود: دشمن، نسل نخست را  به استبداد محکوم کرد و نسل دوم را شکست خورده و توصیه می‌کنند به نسل سوم، در حقیقت آنها بر جوانان انقلاب امید بستند و در حال سرمایه گذاری بر افراد جوان انقلابی هستند تا این نظام و انقلاب را نابود کنند

ممشلی با تاکید بر اینکه با تعامل و همفکری می‌توان مشکلات را از سر راه برداشت، بیان کرد: در صورتی که هر فرد به تکلیف خودش عمل کند قطعا هیچ کاری بر زمین نخواهد ماند

در پایان مراسم بیانیه‌ای قرائت شد و از تلاش‌های محمود علیخانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تقدیر و مظفر ممشلی به عنوان مسئول جدید دانش آموزی استان منصوب شد.

  19 شهریور 1401
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 67608
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام