استاندار در مراسم افتتاح پروژه بی خطر سازی پسماندهای بیمارستانی در سایت آق قلا:
پسماندهای استان به شکل بهداشتی بازیافت، دفع و تبدیل به انرژی خواهد شد

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت زباله ها در دنیا اظهار کرد: با همکاری بخش خصوصی خارجی پسماندهای استان شامل پسماندهای خانگی، صنعتی و پزشکی به شکل بهداشتی بازیافت، دفع و تبدیل به انرژی خواهد شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز پنج شنبه 28 آذر در مراسم افتتاح پروژه بی خطر سازی پسماندهای پزشکی بصورت متمرکز در سایت غربی استان با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان آق قلا تصریح کرد:قریب به 900 تن زباله در تمامی شهرها و 970 روستای استان تولید می شود و با توجه به روند افزایش زباله تبدیل آن به انرژی و دفع اصولی آن از اهمیت بالایی برخور دار است.

وی افزود: این پروژه با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، سازمان مدیریت پسماند با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و همکاری بخش خصوصی خارجی در حال اجراست.

استاندار گلستان گفت: پیش بینی می شود قریب به 60 میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری صورت گیرد.

دکتر حق شناس یادآور شد: با اجرای کامل این پروژه نگرانی های استان در سال های آتی بابت بازیافت، دفع و تبدیل زباله به انرژی مرتفع خواهد شد.

 

  28 آذر 1398
بخش : آق قلا / جامعه
کد خبر: 63034
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام