امام جمعه موقت گرگان:
ریشه ناهنجاری های جامعه به ضعف در ایمان بر می گردد

امام جمعه موقت گرگان گفت: ریشه ناهنجاری های جامعه به ضعف در ایمان برمی گردد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نمازجمعه عبادی سیاسی شهر گرگان، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و گرامی داشت این روز اظهار کرد: حضرت زهرا (س) یکی از شخصیت های برجسته اسلام است که در تمامی جنبه ها از جایگاه والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران ماباید از الگویی مانند حضرت زهرا (س) بهره مند شوند، افزود: گرامیداشت مناسبت های این چنینی موجب الفت و پیوند قلبها می شود و کینه توزی را از جامعه دور می کند.

حجت الاسلام برقرار ادامه داد: ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم اما در رفتار و کردار توفیق عمل کردن به دستورات قرآن و اسلام را نداریم و ریشه بسیاری از اختلافات و ناهنجاری های موجود در جامعه اسلامی به ضعف در ایمان ما برمی گردد.

بی ایمانی؛ عامل جنایت سیستان و بلوچستان

وی با اشاره به شهادت تعدادی از محافظان مرزهای وطن در سیستان وبلوچستان اظهار کرد: این ظلم به علت بی‌ایمانی اتفاق افتاده و اگر آن افراد جنایتکار ذره‌ای ایمان داشتند این کار را انجام نمی‌دادند.

امام جمعه موقت گرگان یکی از عوامل رسیدن به حزب الله راپیشه تقوای الهی و رعایت کردار نکو عنوان کرد و گفت: عمل کردن به دستورات ائمه اطهار و معصومین از وظایف اصلی ماست چراکه موجب ثابت ماندن افکار و اخلاق و رفتار ما درمسیر صحیح زندگی می شود.

وی افزود: امروز دشمنان در تلاشند تا با روش های مختلف ایمان مردم را سست کنند تا راه رسیدن به اهدافشان باز شود.

امام جمعه موقت گرگان با تاکید براین نکته که باید به وظایف خود آشنا باشیم و به آن عمل کنیم، اظهار کرد: بیشترین ظلم ها از بی‌ایمانی نشأت می گیرد و با ایمان، ظلم و ستم از بین می‌رود.

  3 اسفند 1397
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 61187
مرجع: مهر
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام