جشن بزرگ نیمه شعبان «شهر من شهر انتظار» در گرگان برگزار می‌شود

جشن بزرگ نیمه شعبان «شهر من شهر انتظار» در گرگان برگزار می‌شود

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) گرگان از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان با عنوان «شهر من شهر انتظار» در کوی شریعتی خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ موسی‌الرضا رضایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشن بزرگ ولادت حضرت بقیه الله اعظم با عنوان «شهر من شهر انتظار» در کوی شریعتی برگزار می‌شود، این جشن در  شب نیمه شعبان با حضور گروه نمایش، طنز و با استفاده از نواهای سرکویر خواهد بود.

وی از مردم مومن و ولایتمدار گرگان خواست تا در این محفل معنوی و بانشاط شرکت کنند و تصریح کرد: این مراسم ساعت هشت عصر در کوی شریعتی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) گرگان با اشاره به اهمیت ماه شعبان افزود: یکی از موارد سفارش شده در این ماه، احیای شب نیمه شعبان است که به این مناسبت مراسم شب احیا و مناجات شعبانیه  با حضور مداحان اهل بیت در مسجد اباعبدالله الحسین (ع) ایرانمهر انجام می‌گیرد.

وی خودسازی را یکی از مهمترین وظایف یک انسان مومن و خداجو دانست و گفت: ماه شعبان فرصت مهمی برای خودسازی است که باید این مهم را قدر بدانیم و بهترین استفاده را در این ماه ببریم.

رضایی با اشاره به برنامه‌های اعیاد شعبانیه در مسجد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ایرانمهر افزود: در این ایام محفل انس با قرآن کریم و برنامه‌های مختلف فرهنگی پیش‌بینی شده است.

به گفته وی؛ روز جمعه 30 فروردین دعای ندبه در جوار بارگاه ملکوتی امام زاده طیب (ع) جنگل قرن‌آباد برگزار خواهد شد.

  29 فروردین 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 61780
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام