نماینده سرمایه گذار سورتمه گرگان:
ماندگاری چند ماهه قطعات سورتمه در گمرک /شهرداری به تهاتر عمل نکرده است

نماینده سرمایه گذار اجرای طرح سورتمه گرگان گفت : قطعات سورتمه 4 ماه و نیم است که در گمرک بندرعباس مانده است و این ماندگاری هر روز خسارت بیشتری به شهرداری و سرمایه گذاری میزند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، اعتصامی در نودو یکمین جلسه شورای شهر گرگان که به ریاست ناصر گرزین برگزار شد، اظهار کرد:سرمایه گذار از زمان عقد قرارداد با شهرداری تا کنون به صورت قانونی به تمامی وعده های خود برای اجرای سورتمه گرگان عمل کرده است اما به دلیل تعللی که در زمان شهردار قبلی صورت گرفته قطعات وارداتی سورتمه همچنان بلاتکلیف در گمرک مانده است.

وی افزود: بر اساس این قرار داد مقرر شده بود تا 30 درصد پرداختی به صورت تهاتر و 70درصد به صورت نقدی با شهرداری انجام شود که تا کنون این تهاتر به رغم انجام مراحل قانونی هنوز به دست این شرکت سرمایه گذار نرسیده است.

اعتصامی ادامه داد: به رغم اینکه قطعات وارداتی سورتمه توسط، شرکت بازرسی در آذرماه 140 0مورد تایید قرار گرفت اما شهرداری خواهان آن بود تا نمایندگانی برای بررسی قطعات به بندرعباس اعزام شوند که به رغم پیگیریها این مساله هم انجام نشد و شهردار قبلی هم اعلام کرد که آقایان وقت رسیدگی ندارند و ماندگاری این وسایل در گمرک. علاوه بر جریمه ای که به حساب شهرداری نوشته می شود موجب دلسردی سرمایه گذار، مردم و زمانبر شدن اجرای طرح می شود.

وی افزود: تا کنون به این ماندگاری در گمرک مبلغ 400 میلیون تومان جریمه تعلق گرفته که شهرداری موظف به پرداخت آن است.
اعتصامی گفت: چنانچه که اجناس از گمرک. آزاد شود تا پایان سال طرح سورتمه گرگان راه اندازی می شود.

  31 شهریور 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67704
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام