فرمانده انتظامی گلستان:
کاهش 10درصدی فوتی تصادفات/افزایش 12 درصدی مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در 5 ماه امسال فوتی تصادف های جاده ای گلستان 10درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سردار سعید دادگر صبح امروز در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: طی 5 ماهه ابتدایی امسال 182 فوتی در جاده های استان اتفاق افتاده است که موجب کاهش 10درصدی فوتی ها شده است.

وی افزود: در همین مدت تصادفات نیز 25درصد افزایش داشته و تعداد 4 هزار و 66 نفر نیز مصدوم شده اندکه در این حوزه 5 درصد کاهش داشته ایم.
سردار دادگر با بیان اینکه نقش پلیس در رسیدگی و کاهش تصادفات 12 درصد بیشتر نیست، بیان کرد: 30 دستگاه اجرایی همراه با نیروی انتظامی در کاهش تصادفات دخیل هستند که همراهی تنها نقش موثری در کاهش تصادفات خواهد داشت.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیکی در شرق استان مناسب نیست و مس طلبد که دستگذه های اجرایی همسو همکاری بیشتری با پلیس در این زمینه داشته باشند.

سردار دادگر با اشاره به ترافیک خیابان های گرگان هم گفت: خیابان های شهر گرگان به رغم افزایش 360درصدی خودرو و دارندگان گواهینامه اما خیابانها همچنان توسعه نیافته است.

وی با بیان اینکه کشف پرونده ها در پلیس فتا 90درصد در 5 ماهه امسال افزایش داشته است، گفت: برداشت های غیر مجاز، کلاهبرداری رایانه ای، هتگ حیثیت، قمار و شرط بندی از مهم ترین شکایاتی است که به پلیس فتا وارد و پیگیری شده است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: در حوزه مواد مخدر نیز در 5 ماهه امسال 4 و نیم تن کشفیات مواد داشته ایم که افزایش 12درصدی داشته است اما افزایش مواد صنعتی همچنان نگران کننده است.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال تا کنون تعداد یکهزار و 523 قاچاقچی و خرده فروش دستگیر شده اند.
در حوزه پلیس امنیت اقتصادی نیز در 5 ماهه اخیر 502 پرونده و 547 نفر دستگیر شده اند و 117 میلیارد تومان هم ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بوده است.

  31 مرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69820
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام