دادستان مینودشت خبرداد؛
تشکیل ۱۶پرونده برای ساخت و سازهای«حیدرکلا»/۵ مدیر جهاد احضار شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت گفت: ۱۶ فقره پرونده با موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای حیدرکلاء مینودشت تشکیل و پنج مدیر به دادسرا احضار شدند.

به گزارش گلستان فردا، سیدرضی حسینی اظهار کرد: اهالی روستای حیدر کلاء مینودشت، دهه ۶۰ در قالب طرح کوچ منابع طبیعی از این منطقه کوچ کردند و در محل جدید اسکان یافتند اما حالا پس از گذشت چند سال دوباره تعداد از افراد با بازگشت به منطقه، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت افزود: با ورود دادستانی، جهاد کشاورزی، ۱۶ دعوی کیفری و حقوقی در دادسرا و دادگستری این شهرستان با موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در هزار و ۱۵۰ مترمربع از زمین‌های این منطقه، تشکیل شده است.

وی گفت: پنج نفر از مدیران جهاد کشاورزی، شهرستان مینودشت هم که از سال ۹۵ تاکنون در این سِمت بوده‌اند برای توضیح درباره چرایی اعلام جرم نکردن تخلف‌های ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه به دادسرا احضار شده‌اند.

گفتنی است، ساکنان روستای حیدر کلا در مینودشت در دهه ۶۰ از آن کوچ کردند و منابع طبیعی اقدام به ملی کردن اراضی این روستا کرد.

  18 اردیبهشت 1402
بخش : مینودشت / اقتصادی
کد خبر: 69229
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام