ادامه خدمات شبانه روزی خانواده حج و زیارت در مناطق سیل زده

چند روزی است که مردم استان گلستان همچنان با سیل و تبعات آن درگیر هستند و این حادثه عظیم مشکلاتی را برای مردم در بخشهایی از استان ایجاد کرده است.

سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان در خصوص برنامه ریزی ها برای امدادرسانی به سیل زدگان این استان اظهار کرد: با عنایت به دستور ریاست محترم سازمان حج وزیارت  کشور برای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده، تمامی کارکنان حج و زیارت استان و کارگزاران زیارتی به صورت شبانه روزی و برای یاری رساندن به مردم مناطق سیل زده سر از پا نشناخته و برای این مهم بسیج شدند.

وی افزود : کالاهای غیر نقدی جمع آوری شده همانند انواع کنسروجات، آب معدنی و .... توسط کارکنان سازمان حج و زیارت و کارگزاران زیارتی برای مردم سیل زده گلستان ارسال شده است و همچنان این روند ادامه دارد.

مدیر حج و زیارت استان گلستان همچنین به پخت غذای گرم برای مردم سیل زده اشاره کرد و افزود: از روز یکشنبه چهارم فروردین ماه روزانه (به مدت 10 روز) پخت بیش از 1000 وعده غذای گرم و1000 قرص نان تهیه و ارسال آن برای مردم مناطق سیل زده آغاز شده است که این روند همچنان با جایگزین کردن همان تعداد به صورت غذای کنسروی ادامه دارد.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از ریاست محترم سازمان و کلیه دست اندرکارن حج و زیارت و کارگزاران زیارتی از جمله اقلام مورد نیاز اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان گلستان ، آب معدنی ، انواع کنسرو ، پتو ، لوازم بهداشتی ، حوله ، خشکبار ، برنج و مانند آن عنوان کرد.

وی افزود: کارکنان مدیریت حج و زیارت و کارگزاران زیارتی استان ، تمامی خدمات لازم را به صورت شبانه روزی برای مردم استان ارایه می دهند که امیدواریم گوشه ای از آلام مردم مناطق سیل زده کاهش یابد

  17 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61588
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام