مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:
41 میلیارد تومان کمک غیرنقدی به سیل زدگان گلستانی اهدا شد

تصویر مرتبط

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، محمدعلی هروی در آیین رونمایی و ارسال 24 ست تجهیزات امانات پزشکی به 24 استان اظهار کرد: ایده خیرخواهانه خیر داوطلب در ایجاد و تجهیز بانک امانات پزشکی با هدف بهره مندی بیماران نیازمند و کم برخوردار ، در نوع خود جدید و بسیار ارزشمند است.
وی افزود: این ایده با طراحی و تحویل تعداد ۷ست تجهیزات پزشکی در ۷استان کشور در سال۹۷ آغاز شد و اکنون‌شاهد تحویل ۲۴ست دیگر تجهیزات پزشکی برای ارسال به ۲۴ استان کشور است که مجموعا۳۱ استان را شامل خواهد شد.
هروی گفت: در زمان ایام سیل 41 میلیارد تومان کمک غیرنقدی به استان گلستان از تمام نقاط کشور  ارسال شد که این کمک ها در قالب کمک تغزیه ای، پوشاک، معیشتی و ... بوده است.
وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی هفته پیش 50 پک معیشتی را در اختیار استان گلستان گذاشته که ارزش آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

  3 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62375
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام