معاون منابع حمایتی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور:
فرهنگ نذر سلامت در جامعه ترویج شود

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، علی رضا سلیمی ظهر دوشنبه در آیین رونمایی و ارسال تجهیزات امانات پزشکی به 24 استان کشور اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی در کشور توسط نیکوکار گنبدی حاج محمد شهرکی انجام شد که اقدامی ارزشمند است و باید در جامعه فرهنگ سازی شود تا دیگران هم به انجام چنین اموری در قالب «نذر سلامت» تشویق شوند.
سلیمی ادامه داد: حاج محمد شهرکی مدت زیادی است به عنوان خیر کشوری فعالیت می کند و در دورترین نقاط  و روستاهای کشور از اسم ایشان به عنوان خیری نمونه یاد می شود.
وی افزود: امیدواریم کار خیری که آقای شهرکی پایه گذاری کردند در سایر استان ها هم الگوبرداری شود و نقش رسانه های در ترویج اینگونه الگوبرداری ها بسیار موثر است چراکه بسیاری از مردم پول دارند و می خواهند در کار خیر مشارکت داشته باشند اما نمی دانند به چه صورت و به چه شکلی این کار را انجام دهند.

سلیمی با اشاره به حادثه سیل در گلستان گفت: جمعیت هلال احمر استان، معاون داوطلبان و همه داوطلبان استان کار بزرگی در سیل اخیر انجام دادند، گرچه سیل تمام شده اما همچنان کاروان های مهربانی از سراسر کشور به  این استان سرازیر است.
وی افزود: جمعیت هلال احمرحلقه اتصال بین توان توانگران و نیاز نیازمندان است وطبق فرمایش  مقام معظم رهبری که فرمودند بگذارید مردم تنها دغدغه بیماری را داشته باشند نه اینکه دغدغه دارو و تجهیزات درمان و ... تلاش می کنیم در این راستا عمل کنیم.

سلیمی ادامه داد: مردم انساندوست ایران در جریان سیل ایام عید با به راه انداختن سیل مهربانی به مردم سیل زده صدها میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی اهدا کردند که همچنان ادامه دارد.

  3 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62374
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام