معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در گلستان:
همدلی, موفقیت‌های بزرگی برای گرگان و گلستان رقم می‌زند

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: گرگان مسیر توسعه را با سرعت طی می‌کند و بدون شک همدلی, موفقیت‌های بزرگی برای گرگان و گلستان رقم می‌زند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز دوشنبه ۲۵ آذر در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر گرگان با حضور استاندار گلستان و مدیران استانی و شهری اظهار کرد: حضور همه مدیران در این مراسم نشان از همدلی موجود در این شهر و استان است و افتخار می‌کنم که چنین پروژه بزرگی در مدت کوتاه یکساله به ثمر رسیده است.
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به نامگذاری این تقاطع غیرهمسطح به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: یکی از شاخصه‌هایی که در حکمرانی خوب شهر و کشور مهم است، توجه به مباحث امنیتی است. وی ادامه داد:اگر امنیت ملی در کشور حاکم باشد بسیاری از موضوعات دیگر هم حل می‌شود. امنیت ملی در هر کشوری نیاز به تجهیزات نظامی، انتظامی، لجستیکی و غیره دارد که شامل قدرت سخت است اما نکته مهم‌تر و ارزشمندتر قدرت نرم است.
وی ادامه داد: نقش شوراهای اسلامی شهر و مدیران شهری به عنوان مدیران محلی در امنیت ملی بسیار موثر است و به معنای توجه به همین قدرت نرم است. وقتی مردم یک شهر یا مرکز استانی مانند شهروندان گرگانی حس تعلق به محله و شهر خود داشته باشند، وفاق و همدلی بین آنان نیز افزایش می‌یابد.
وی با تأکید بر لزوم و حفظ افزایش سرمایه اجتماعی گفت: این اتفاق سبب امنیت اجتماعی و ارتقای امنیت ملی خواهد شد. مهم است که مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه همکاران در این حوزه مهم است تا در کنار قدرت سخت، این رفاقت و همدلی مردم نیز بسیار مهم است.
دکتر جمالی‌نژاد بیان داشت: روزی که برای کلنگ‌زنی پروژه آمدم، گفتم کلید موفقیت این طرح در مدت کوتاه، همراهی و همدلی مردم است و امروز شاهد حضور جمع زیادی از شهروندان برای افتتاح پروژه هستیم.
وی ادامه داد: هرچند ما مشکلات زیادی از نظر اقتصادی و تحریم‌های کمرشکن ، افزایش قیمت‌ها و بحران‌های طبیعی و غیره را داشتیم که حجم و انرژی زیادی از مدیران گرفت اما همه این کارها یک طرف اما اعتمادی که مردم این شهر و استان به مدیران خود دارند، از همه ارزشمندتر است.
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: در کنار همه این مشکلات و معضلاتی که وجود دارد همراهی و هم افزایی و همدلی مدیران بسیار مهم است. در سیل استان گلستان، شاهد همدلی نیروهای نظامی، سپاه، بسیج و همه اقشار برای کمک به سیل‌زدگان بودیم. 
وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به موفقیت، همدلی، هم افزایی و رفاقت نیاز است. گسل بین مردم و مدیران شهری و استانی حلاوت و شیرینی اقدامات را کمرنگ می‌کند.
دکتر جمالی‌نژاد تصریح کرد: گرگان مسیر توسعه را با سرعت طی می‌کند و پروژه‌‌های خوبی را رقم و کلنگ می‌زند که نتیجه همدلی است.

  25 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63022
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام