پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت گلستان برگزار شد

پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت گلستان روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ با حضور رییس و اعضای هیأت مدیره، رییس و اعضای کمیسیون کارآموزی و اختبار و ۱۹ نفر از کارآموختگان وکالت، در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردا، در این برنامه، رییس کانون وکلای دادگستری گلستان خطاب به وکلای جدید اظهار داشت: سوگندی که امروز یاد می کنید تعهدی به وجدان خودتان است. باید در حوزه وکالت آنگونه رفتار کنید که وقتی سال ها بعد به این روزهای خود نگاه کردید احساس غرور و افتخار کنید نه آنکه شرمنده وجدان خود شوید.
 «رضا سلیمانی» با اشاره به شرایط فعلی جامعه وکالت، عنوان کرد: متأسفانه در دهه اخیر هر روز از ناحیه کسانی که دارای قدرت هستند بر مشکلات جامعه وکالت افزوده می شود و این مشکلات در هیچ دوره ای آنقدر اذیت کننده و دور از منطق نبوده است؛ با این حال، این شرایط خللی در اراده ی ما ایجاد نمی کند.
 وی با تأکید بر نگاه کارشناسانه به وکالت، بیان کرد: اگر همه مردم هم این توان را دارند که "وکیل خوب" شوند ما هیچ مخالفتی نداریم.

 گفتنی است، روز دوم تحلیف، سه شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ با شرکت ۲۰ نفر از کارآموختگان وکالت برگزار می شود.

  28 اردیبهشت 1400
بخش : جامعه
کد خبر: 64359
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام