نخستین استارتاپ‌ویکند بانوان خلاق استان گلستان به پایان رسید

ماراتن سه روزه استارتاپی بانوان خلاق استان گلستان پس از سه روز تلاش عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر و اهدای جوایز پایان یافت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، آئین اختتامیه نخستین استارتاپ‌ویکند بانوان خلاق استان گلستان عصر امروز با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در محل تالار استاد مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد.
در این مراسم دکتر غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان بیان داشت: طی سه روز گذشته شاهد رقابتی شورانگیز بین بانوان حاضر در این رویداد بودیم که در روز اول طرح‌های کسب‌وکار خود را آماده و پس از سه روز تلاش بی‌وقفه و کسب تجربه با حضور در کارگاه‌های آموزشی متعدد و مشاوره با منتورها در روز پایانی به دفاع از طرح‌های خود پرداختند.
دکتر غفاری با بیان اینکه برگزاری کل این رویداد بر اساس توانمندی بانوان طراحی و به اجرا درآمد، تصریح کرد: تمامی منتورهای حاضر در این رویداد هم از بانوان ما بودند که این امر خود نشان‌دهنده پتانسیل‌های متعدد حاضر در منطقه است.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان در پایان خاطرنشان ساخت: امید داریم که بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی استان جریانی را بوجود آوریم تا بتوانیم به ایجاد کسب‌و‌کارهای درست و اصولی در آینده کمک کنیم.
گفتنی است، گروه "آرت‌سین" با طرح استودیوی مجازی طراحی تخصصی منسوجات و دکوراسیون داخلی، گروه "ژیلافود" با طرح تاسیس واحد فرآوری ضایعات کشتارگاه‌های طیور به ژلاتین و گروه "اوپال" با طرح تولید کفش‌های زنانه طبی به روش جدید به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند که به تیم اول مبلغ 7 میلیون، تیم دوم 5 میلیون و تیم سوم مبلغ 3 میلیون تومان از طرف پارک علم و فناوری گلستان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تعلق گرفت.
علاوه‌بر این، پارک علم و فناوری گلستان حمایت‌های ویژه‌ای از قبیل حمایت منتورینگ از تیم‌های برتر، حمایت مالی بلندمدت تا سقف 100 میلیون تومان از سه تیم برتر، استقرار تیم‌های برتر در مرکز رشد بدون نیاز به داوری اولیه و ارائه خدمات مشاوره‌ای به کلیه شرکت‌کنندگان این رویداد در نظر گرفته است.

  27 بهمن 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63230
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام