معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
جلسه هم اندیشی همایش شعر «چهل آینه اقوام» برپا شد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جلسه هم اندیشی برپایی همایش شعر با گویش اقوام گلستان با عنوان «چهل آینه اقوام» در روز یکشنبه 5 بهمن ماه خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ احمد گلچین ضمن دعوت از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه و عموم مردم به حضور در این رخداد فرهنگی بومی، گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی، رسانه های دیداری و شنیداری، سین برنامه های اجرایی در همایش، طراحی و چیدمان و فضا سازی ، از عمده مطالب مطروحه در این جلسه بود.
وی افزود: در این جلسه که با حضور روسای کمیته های اجرایی همایش برپا شد؛درباره تقدیر از تاثیرگذاران فرهنگ و ادب هر قومیت و شعرخوانی اقوام با پوشش محلی نیز مطالبی از سوی حاضران طرح شد.
گلچین در خاتمه، اظهار کرد: این همایش در روز دوشنبه 6 اسفند ماه در ساعت 15 در محل تالارفخرالدین اسعد گرگانی با حضور اقوام شریف گلستانی برگزار خواهد شد.

  5 اسفند 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61200
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام