فرمانده سپاه نینوا در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان :
حاج قاسم سلیمانی تندیس اخلاق، ادب و عرفان بود/ جهان اسلام انتقام این جنایت رژیم تروریستی آمریکا را خواهد گرفت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/10/15/11148764_539.jpg

صبح امروز ، تجمع بزرگ مردمی گرامیداشت سردار پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درمصلی وحدت گرگان با حضور خیل عظیم مردم شهید پرور گرگان با حضور مسئولان استانی و نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در این مراسم گفت : این داغ برای من خیلی سخت است چرا که کسی که ۳۷ سال افتخار شاگردی اش را داشتم را از دست داده ام.حاج قاسم فقط فرمانده ما نبود ، او مراد و استاد ما بود و خیلی سخت است که یک سرباز در فراق فرمانده خود سخن بگوید

وی سپس به شخصیت اخلاقی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره کرده و افزود : اولین گذشت شهیدحاج قاسم سلیمانی ، گذشت از گناه بود ؛ ایشان اهل گناه نبود و اولین سفارشش به همه رعایت تقوای الهی بود و همین شد که شهید سپهبد سلیمانی نه بر اجسام که بر قلوب انسان ها حاکم بود.

سردار معروفی ادامه داد : دومین گذشت حاج قاسم گذشت از مال بود ؛ ایشان مالک اشتر امام جامعه بود که همه حرفش را حرف امام جامعه میدانستند اما این شهید والامقام در یک خانه سازمانی در تهران ساکن بود و از مال دنیا چیزی نداشت.گذشت از عزیزان از دیگر ویژگی های های حاج قاسم بود و خانواده حاج قاسم ۲۱ سال با یک شهید زنده زندگی می کردند و می دانستند که ایشان یک روزی شهید می شود.

معروفی در ادامه بیان کرد : برادران و خواهران بدانید اگر امروز در اربعین حسینی رهسپار کربلای معلی هستیم این امنیت مدیون شهید سلیمانی است. حاج قاسم ما را امت عاشورا می دانست که پرورش یافتگان مکتب حسین بن علی(ع) هستیم.

 

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به معنویت و اخلاص شهید سپهبد سلیمانی تصریح کرد :  اخلاص در عمل در شاخصه رفتاری حاج قاسم بود و ایشان هیچ کاری را بدون رضایت حق تعالی انجام نمی داد . قنوت و سجده سردار شهید سلیمانی الهی بود و گواهی میدهم از مدتی که ایشان را شناختم تا روز های اخر منتهی به شهادتش نماز شبش را قطع نکرد. حاج قاسم سلیمانی تندیس اخلاق ، ادب ، عرفان و اخلاق بود و همه شهید سلیمانی را الگو میدانستند و برای ایشان احترام خاصی قائل بودند

معروفی اظهار کرد : سپهبد شهید سلیمانی به دست بدترین و بد ذات ترین انسان های روی زمین یعنی آمریکای تروریست به شهادت رسید.

وی سپس به آرزوی شهادت داشتن همیشگی شهید سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: در طول رفاقت دوبار از بنده شفاها و کتبا خواست که دعا کن در راه خدا پاره پاره و تکه تکه شده باشم و من وقتی نحوه شهادت حاج قاسم را شنیدم دریافتم خداوند خواسته او را مستجاب کرده است.دشمان ما بدانند قلب ملت ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند و جهان اسلام انتقام این جنایت رژیم تروریستی آمریکا را خواهد گرفت

سردار معروفی با توجه به پیغام های  آمریکایی ها بعد از شهادت سپهبد سلیمانی گفت: رییس جمهور و مسئولین ابله آمریکا با پیغام های متوالی گفته در همین حد از ما انتقام بگیرید ؛ اخر دیوانه ها قلب ما را زدید با چه جرائتی برای ما حد و حدود تعیین می کنید؟ در حالی که تمام نیروی های شما در منقطه ارزش یک تار موی حاج قاسم را ندارد.

اینکه امام خامنه ای (مدظله العالی) در حکم سردار قاآنی می فرمانید برنامه سپاه قدس عینا همان برنامه های زمان شهید سلیمانی است یعنی راهبرد نظام دقیقا همان است که حاج قاسم در منطقه انجام داده است

فرمانده سپاه نینوا به انتقام قطعی از جنایتکاران آمریکایی تاکید کرده و گفت : عجله نمیکنیم اما همه آماده باشید و بدانید هیچ خللی در نیروی قدس سپاه به وجود نمی آید.دشمنان گمان نبرند که با شهادت حاج قاسم کار تمام است ؛ این تازه شروع ماجراست ، شروعی که فروغ دشمنان خواهد بود.

سردار حاج حسین معروفی در پایان گفت : آنچه که حاج قاسم را عزیز کرد این بود که ایشان در طول ۴۱ سال مجاهدت دستش در دست امامین انقلاب بود ، در فتنه های تردید نکرد و هیچگاه جلوتر از امام جامعه حرکت نکرد.

 

  15 دی 1398
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 63096
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام