نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:
رسیدن به رونق اقنصادی با حمایت از شرکت های دانش بنیان

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت : دستیابی به راه حل مشکلات اقتصادی  و رونق کسب و کار از مسیر تولید دانش بنیان بسیار کوتاه تر و مطمئن تر است.

به گزارش گلستان فردا، رحمت الله نوروزی اظهار کرد: شعار سالی که رهبر معظم انقلاب ابلاغ فرمودند، در برگیرنده همه نیازها و ملزومات امروز و فردای جامعه ایرانی است و بر مدیران حوزه معاونت علمی رییس جمهور و دیگر نهادهای متولی تکلیف است که در کوتاه مدت یک برنامه ریزی جامع ترسیم کنند تا تولید دانش بنیان به جایگاه اصلی خود در کشور برسد.

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن شعار سال باید بر مبنای سندآمایش سرزمین و سند جامع اشتغال راهکارهای عملیاتی در نهادها و سازمان های مختلف ترسیم و به صورت انقلابی آن را دنبال کرد.

نوروزی افزود: می توانیم با استفاده از ظرفیت های خدادادی موجود و بهره گیری از دانش بنیان علاوه بر خودکفایی در بخش امنیت غذایی به بازارهای هدفی همچون بازار اوراسیا ، عراق و دیگر کشور ها در پیرامون ایران برسیم و رونق اقتصادی را در میدان عمل معنا کنیم.

  14 فروردین 1401
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 66624
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام