راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه‌برون ۴۷ هزار شغل پنهان ایجاد می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان از تهیه سند راهبردی و استراتژیک استان خبر داد و گفت: یکی از مگاپروژه‌های این سند راهبردی، منطقه آزاد اینچه‌برون است که ۴۰ هزار شغل پنهان و غیرمستقیم در دل آن ایجاد می‌شود.

به گزارش گلستان 24، حاجی‌گلدی کُر امروز در اولین جلسه شورای اداری گلستان که به صورت مشترک با همایش مدیران کشور در حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت برگزار شد، اظهار کرد: براساس سند راهبردی گلستان، چالش‌های استانی اخذ شد که دستگاه‌های اجرایی موظفند در راستای اجرای آن گام بردارند.

وی با بیان اینکه پیگیری اجرای چهار مگاپروژه در سند استراتژیک و راهبردی گلستان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: کریدور شمال و جنوب، منطقه آزاد اینچه‌برون، اقتصاد دریامحور، تحقق شهر فناور و هوشمند زنجیره ارزش راهبردی استان از جمله چهار مگاپروژه تعیین‌شده در سند راهبردی استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان تاکید کرد: سامانه شفافیت (دسترسی آزاد به اطلاعات) از دیگر تاکیدات استاندار گلستان است که دستگاه‌های اجرایی در سال جدید باید در دستور کار خود قرار دهند.

کر با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار امیدواری کرد: با همراهی مدیران و مشارکت مردم شاهد جهش تولید در گلستان باشیم.

وی سفرهای شهرستانی استاندار گلستان را یک حرکت انقلابی دانست و افزود: مصداق عینی این حرکت نو، مشارکت حداکثری گلستانی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان تاکید کرد: در راستای سفر استاندار گلستان و مدیران به شهرستان‌ها، جلسه شورای اداری در شهرستان‌ها تشکیل شد و علاوه‌بر آن استاندار گلستان در تمام شهرها حضور یافت که موجب رضایتمندی مردم شد و تقدیر وزیر کشور را به همراه داشت‌.

کُر پیگیری مصوبات شورای اداری شهرستانی و سفرهای شهری استاندار گلستان و همچنین پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور را از جمله برنامه‌های جلسات شورای اداری گلستان در سال جدید برشمرد و افزود: رتبه سوم استان گلستان در مشارکت مردم در انتخابات حاصل تلاش مجموعه مدیریتی استان بود که جای قدردانی دارد.

  6 فروردین 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70446
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام