مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:
گلستان جزو ‌۴ استان اول کشور در جذب اعتبارات هستیم/اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی

برزمینی 5

مدیر کل امور ورزش و جوانان استان گلستان گفت: گلستان جزو‌۴ استان اول کشور در دریافت اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرنگار  گلستان فردا، قاسم برزمینی  ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: امسال  اعتبارات استانی ۱۸۰ میلیارد تومان و ملی ۱۲۴میلیارد تومان بوده است که گلستان در جذب اعتبارات رتبه چهارم کشوری را دارا است.

وی افزود: در سه سال اخیر گلستان ۱۲۰پروژه نیمه تمام ورزشی داشت که با ۸پروژه قابل افتتاح در هفته تربیت بدنی امسال تا این لحظه ۵۲ پروژه تکمیل و افتتاح شده است.

برزمینی گفت:  مصوبات سفر اول شهید رییسی برای گلستان ۲۸۰ میلیارد تومان بوده که بیشتر آن جذب شده و در مصوبات سفر دوم نیز ۲۷۷میلبارد تومان بود که هنوز تخصیص داده نشده است .

وی بیان کرد: طی سه سال اخیر تا به امروز ۹۰خانه ورزشی روستایی در شهرها و روستاهای استان افتتاح شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در هفته تربیت بدنی ، امسال ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی اجرا می شود که تجلیل از ورزشکاران قهرمان استان که مدال های جهانی دریافت کردند، از نمونه این برنامه ها است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶۴ تشکل ورزشی در استان ثبت شده که همه آنها فعال نیستند اما تشکل های چه طرح و برنامه دارند، تسهیلات به آنها تعلق می گیرد.

برزمینی در رابطه با استخرهای تحت پوشش این اداره کل هم گفت:  هم اکنون ۶ استخر با امکانات متعلق به اداره کل ورزش و جوانان در استان مشغول به فعالیت هستند و دیگر استخرها متعلق به بخش خصوصی با نظارت این اداره کل فعال هستند.

وی در ادامه افزود: چنانچه بخش خصوصی تمایل به  ساخت استخر در استان داشته باشند با ارائه طرح از تبصره ۱۸ تسهیلات بسیار خوبی به آنها تعلق می گیرد.

 

  دیروز, 00:25
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 70962
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام