فرماندار کردکوی:
ایجاد دهکده کشت و تولید گیاهان دارویی در کردکوی

فرماندار کردکوی گفت: دهکده کشت و تولید گیاهان دارویی در کردکوی ایجاد می شود.

به گزارش گلستان فردا، محمد باقر مولایی فر در گفتگوی مقدماتی با دکتر قلی پور معاون پژوهشی و دکتر حمیدی مدیر مرکز سلامت خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان با اشاره به ظرفیتهای بسیار خوب مناطق کوهپایه ای و اراضی پائین دست شهرستان جهت کشت زعفران و دیگر گیاهان دارویی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهرستان آمادگی دارد با مدیران و متخصصان جهاد دانشگاهی در جهت ایجاد مراکز آموزشی و پژوهشی و ترویج ، تولید و کشت گیاهان دارویی گفتگو نماید.

وی افزود: استفاده از درست و بهینه از ظرفیتهای بلقوه ی شهرستان یکی از سیاستهای راهبردی مجموعه مدیریت شهرستان است و انرا بصورت جدی دنبال می کنیم.

گفتنی است؛ هر یک از معاونان جهاد دانشگاهی نیز با اشاره به برخی از استعداد های بسیار خوب شهرستان به سیاستها و برنامه های جهاد دانشگاهی در زمینه ایجاد مراکز آموزشی و ترویج و تولید گیاهان دارویی در سطح شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی کردکوی ،خواستار همکاری و مساعدت مجموعه مدیریت شهرستان در این زمینه ها شدند.

  23 اسفند 1400
بخش : کردکوی / اقتصادی
کد خبر: 66551
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام