استاندار گلستان در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن:
برقراری عدالت بین زن و مرد عالی ترین برنامه اسلام بود

استاندار گلستان گفت: برقراری عدالت بین زن و مرد از عالی ترین برنامه های دین اسلام بود و این برای ما باعث افتخار است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سید مناف هاشمی صبح امروز پنجشنبه نهم اسفند در مراسم جشنی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر برای بانوان استانداری و مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی و فرمانداریها برگزار شده بود، اظهار کرد: در دیدگاه بزرگان علی الخصوص امام خمینی (ره) مقام مادر حتی از مقام معلم بالاتر است.
وی افزود: تأثیر تربیتی و آموزشی معلم بر روی فرزند هیچگاه به تأثیرگذاری مادر نخواهد رسید و به همین دلیل همواره بر حفظ شان این جایگاه تأکید شده است. 
استاندار گلستان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما طی این سالها سختی های زیادی را تحمل کردیم اما دستاوردهای این انقلاب از سایر انقلاب ها در نقاط مختلف دنیا بیشتر بوده است و به همین علت است که دشمنان به دنبال تخریب و کم اهمیت جلوه دادن آن هستند. 
وی حفظ وحدت را مهمترین عامل در محافظت از این دستاوردها دانست. 
هاشمی با تأکید بر کارآفرینی و اشتغالزایی بانوان اظهار کرد: 78 میلیارد تومان از تسهیلات پرداختی استان در حوزه اشتغال به بانوان اختصاص یافته است. 
استاندار گلستان در پایان ورود بانوان به حوزه های اجتماعی خصوصا آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: بانوان راهکارهای خود برای درمان و پیشگیری از این آسیب ها را ارائه نمایند. 
گفتنی است در پایان این مراسم از همسران و فرزندان شهید شاغل در استانداری و ادارات استان تقدیر شد. 

  9 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61231
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام