مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان:
توسعه فضای سبز در این استان ضروری است

http://static3.golestan24.com/thumbnail/1N8x6QZFbD3B/byDF1vEEwNz1MK1ljj8mUlXyQ4tn4aIoIpcM-Ta62GHFXUTc2Kx02FDeKsMZ-BUR/%D9%82%D8%B2%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%84%D9%88.jpg

مدیر کل منابع طبیع و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اهمیت فضای سبز در سالم سازی محیط و مقابله با آلودگی هوا اظهار داشت: حفاظت از منابع طبعی وظیفه همگانی است و باید برای حفظ تمامی مولفه محیط زیست همچون آب، خاک ، جنگل و مراع برنامه ریزی دقیق داشت.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، قزل سفلو در جلسه توسعه فضای سبز شهرستان مراوه تپه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ و گسترش فضای سبز اظهار داشت: توسعه فضای سبز این شهرستان در راستای مصوبات ستاد توسعه فضای سبز استان انجام می گیرد.
وی گفت: زراعت چوب و کشت درختان سازگار و گونه اصلاح شده بومی به نام"" آلبا پده""(alba pede) در حاشیه رودخانه اترک و کشت بوته ها و درختچه های سازگار در مراتع شهرستان انجام می شود.
وی با توجه به تغییر اقلیم و روند فرسایش خاک و همچنین کاهش سطح آب های شیرین بیان کرد: در این شهرستان باید تغییر الگوی کشت در اراضی کم بازده و با بارندگی کمتر از ۲۵۰ میلیمتر صورت گیرد.
همچنین قزل سفلو در این جلسه اذعان داشت: توسعه بوستان های فضای سبز روستایی و شهری و بهره برداری از عرصه های ملی برای ارتقای معیشت خانوارهای ساکن امری مهم می باشد.

  5 بهمن 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63158
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام