هشدار هواشناسی گلستان؛ به رودخانه‌ها نزدیک نشوید

وضعیت آب و هوای گلستان,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,وضعیت ترافیک و آب و هوا
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان درباره احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های برخی مناطق استان هشدار داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))) ، محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در استان اظهارداشت: الگو‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از امروز به استان وارد می‌شود که پیامد آن بارش‌های رگباری و رعد و برق است.

 

وی افزود: این سامانه شب‌ها و بیشتر در مناطق ساحلی، کوهستان و شرق استان فعالیت دارد و از این رو زمینه برای بالا آمدن سطح آب رودخانه بسیار مستعد است.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: این وضعیت از امروز چهارشنبه تا صبح شنبه در استان پایدار است و دما ۴ درجه کمتر می‌شود.

 

رحمان‌نیا گفت: سامانه ناپایدار در استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به تناوب در ساعات بعدازظهر و شب در برخی از نواحی سبب رگبار و رعدوبرق و وزش شدید باد و همچنین کاهش نسبی دما خواهد شد.

  20 شهریور 1398
بخش : جامعه / آب و هوا
کد خبر: 62741
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام