فرماندار گرگان:
گرگان نارنجی شد / پلمب ٢۵ واحد صنفی به دلیل تخلف

حمیدی از قرار گرفتن گرگان در وضعیت هشدار نارنجی خبرداد و گفت: در طرح ضربت بازدید از اماکن تولید و عرضه مواد غذایی در سه هفته گذشته از ۴هزار واحد صنفی و اماکن تولیدی بازدید بعمل آمده است.

به گزارش گلستان فردا، محمدی حمیدی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گرگان اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن در وضعیت هشدار نارنجی، مشاغل گروه ٣ و ۴ تعطیل و برگزاری مراسمات و تجمعات در این شرایط ممنوع است.

وی افزود: ورود پلاک های غیر بومی به شهر های نارنجی و خروج پلاک های بومی از شهر های نارنجی است.

فرماندار گرگان تصریح کرد: در طرح ضربت بازدید از اماکن تولید و عرضه مواد غذایی در سه هفته گذشته از ۴هزار واحد صنفی و اماکن تولیدی بازدید بعمل آمده است که ۶٩ مورد به دلیل تخلف به عنوان مجرم به مقامات قضایی معرفی شده اند.

حمیدی بیان کرد: ٢۵ واحد صنفی به دلیل مشاهده اقلام تاریخ مصرف گذشته و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پلمب شده اند.

وی  تاکید کرد: اداره نظارت بر اماکن و شبکه بهداشت در سطح بازار با کسانی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمیکنند مطابق قانون برخورد و خاطیان را به مراجعه قضایی معرفی می کند.

فرماندار گرگان  در خاتمه گفت  تا کنون در طرح ضربت بازدید از اماکن تولید و عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان هزار و ۴٠٠ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و یا منقضی شده، شناسایی و معدوم شده است.

  15 فروردین 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 64201
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام