آغاز طرح آموزش قوانین و مقررات از امروز در گلستان

با مشارکت حقوقدانان بسیجی نهضت آموزش حقوق در گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری در جلسه بسیج حقوقدانان استان   از آغاز برنامه های آموزش حقوق خبر داد و گفت: یکی از برنامه هایی که در قالب این طرح اجرا می شود حضور حقوقدانان در 120 مسجد استان برای آموزش رایگان قوانین و مقررات مورد نیاز روزمره به مردم است .

هادی هاشمیان افزود: در هر شهر نیز 20 مدرسه برای آموزش حقوق به دانش اموزان مقطع دبیرستان در نظر گرفته شده است .
 
هاشمیان در ادامه از ایجاد قرارگاه امر به معروف در دستگاه های اجرایی هم خبر داد و گفت: در قالب این قرارگاه با کمک بسیجیان منکرات و تخلفات در هر دستگاه شناسایی و به مدیران آن دستگاه تذکر داده می شود .

رئیس بسیج حقوقدانان گلستان از برنامه های ویژه این سازمان برای دسترسی اقشار کم درآمد به خدمات حقوقی هم خبر داد و گفت: با کمک دانشجویان و وکلای داوطلب کلینیک حقوقی راه اندازی می شود تا اقشار کم درآمد استان از خدمات این کلینیک ها بهره مند شوند .

راه اندازی واحد آموزش در کنار دادگاه های خانواده از دیگر برنامه هایی بود که رئیس کل دادگستری استان از راه اندازی آنان خبر داد و گفت: در این واحد ها حقوقدان و روانشناس مستقر می شوند تا زوجین پیش از شرکت در جلسه دادگاه به آن مراجعه کنند . در این واحدها برای جلوگیری از ریشه دار شدن اختلافات خانوادگی تلاش می شود .

رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: یکی از خواسته های رئیس قوه مدیریت پساکروناست که بسیج حقوقدانان در این بخش می توانند ورود کنند و برای آگاهی مردم گام بردارند.

فرمانده سپاه نینوا استان هم در این جلسه گفت: بسیج همچنان برای تحقق آرمان های انقلاب  طلایه دار و میدان داری می کند و هر کسی در جهت تقویت اسلام و انقلاب در هر موقعیتی باشد گام بردارد بسیجی است.

سردار علی ملک شاهکویی با اشاره به شعار سال هم افزود:  جهش تولید که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند  فقط معطوف به اقتصاد یا تولید نیست بلکه هر کس در هر جایگاهی که هست می تواند با تولید محتوا و عملکرد مصداق این شعار باشد و پیشرونده و پیشبرنده باشد.

  30 اردیبهشت 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63448
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام