رئیس پلیس آگاهی استان گلستان:
کشف بیش از 53 هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی‌کننده در گلستان

کشف بیش از 53 هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی‌کننده در گلستان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از کشف اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی در استان خبر داد و گفت: بیش از 53 هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی‌کننده در استان گلستان کشف شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مجتبی مروتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 53 هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی‌کننده، 6 هزار و 352 قلم انواع پد، 378 هزار دستکش لاتکس و 5 هزار عدد ماسک در استان گلستان کشف شد که این اقلام پس از تحویل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار گرفت.

وی ضمن خداقوت جانانه به کادر پزشکی و درمانی استان گلستان تصریح کرد: خستگی‌ناپذیری جبهه سلامت در مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین است، در این عرصه گرچه تلفاتی از منابع انسانی را داشتیم که واقعا غم‌انگیز است، از مردم انتظار می‌رود که شعار در خانه بمانیم را رعایت کنند تا بار مضاعف در این روزها به مراکز درمانی و بیمارستانی تحمیل نشود.

*جوانان آتش‌بیار معرکه «کرونایی» نشوند/ هشدار پلیس به سوءاستفاده‌کنندگان فضای مجازی

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان افزود: ویروس کرونا در بیش از 162 کشور شیوع پیدا کرده است و ایران هم یکی از این کشورهاست، تلفات انسانی ناشی از این بیماری روزانه توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود و مسائل ابهام آمیز وجود ندارد در این میان جوانان آتش‌بیار معرکه نشوند تا وجهه کشورمان را سیاه نشان دهند.

مروتی به سوءاستفاده‌کنندگان فضای مجازی هشدار داد افرادی که فایل‌های صوتی و تصویری جعلی را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند و یا این موارد را در اختیار شبکه‌های معاند قرار دهند مطمئن باشند رصد و برخورد با آنها جدی است.

وی بیان کرد: همه باید سعی کنند در شرایطی که برای کشور ایجاد شده کمک کار باشند، نه اینکه خودشان حاشیه‌ساز شوند، خسارات ناشی از ویروس کرونا غصه‌ها را زیاد کرده است.  

*آمادگی پلیس در برخورد با مخاطره‌آفرینان چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص آمادگی پلیس در چهارشنبه‌سوری گفت: رسم و رسوم چهارشنبه‌سوری متاسفانه در خور زمان تغییر کرده و به سمت موضوعات خطرآفرین رفته است، پلیس هرگز اجازه نخواهد داد باری بر دوش کادر پزشکی که این روزها مشغله درمان بیماران کرونایی را دارند افزوده شود.

مروتی با تاکید بر اینکه آمادگی پلیس در برخورد با مخاطره‌آفرینان چهارشنبه آخر سال  جدی و صددرصد است، افزود: از مردم انتظار داریم تا به پلیس کمک کنند چهارشنبه سوری بدون حاشیه را سپری کنیم.

  28 اسفند 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63333
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام