تقدیر از قضات برتر جشنواره‌ی آرای قضایی گلستان

تقدیر از قضات برتر جشنواره‌ی آرای قضایی گلستان

۴ قاضی برگزیده‌ی جشنواره آرای قضایی گلستان امروز تجلیل شدند.

به گزارش گلستان فردا، در مراسمی که به این منظور در دادگستری گلستان برگزار شد از عیسی رجبی دادرس دادگاه حقوقی گرگان ، محمدعلی صادقی رئیس شعبه دوم  حقوقی گرگان، اکبر اصفهانی نژاد دارابی رئیس دادگاه کیفری یک استان و فرزاد عسگری مستشار دادگاه تجدیدنظر استان، تجلیل شد .

 رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم با بیان این که  هدف اصلی از برگزاری این جشنواره بالا بردن کیفیت آراست گفت : شناسایی و معرفی قضات توانمند در محاکم از دیگر اهدافیست که در این جشنواره دنبال می کنیم.

WhatsApp Image 2021-03-15 at 09.16.56

هادی هاشمیان افزود: در جشنواره رای که به صورت استانی برگزار شد هر یک از قضات ۵ رای برتر خود را به هیات داوران ارسال کردند که بعد از بررسی  رای‌ها از سوی داوران نفرات برتر انتخاب شدند.

 وی با اشاره به تشکیل هیات هشت نفره داوران برای انتخاب این افراد گفت: قطعی بودن آرا ، مستدل بودن ، کیفیت رای صادرشده و نحوه انشای رای از محورهای انتخاب آراست .

محمود اسپانلو ، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان هم در این مراسم گفت: ۴۸ رای به بخش داوری این جشنواره راه یافت که از بین آن ها ۴ رای برتر انتخاب شد.

  25 اسفند 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64120
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام